Winter sale: tot 30% korting SHOP NU *Details

NIEUW: Koop nu, betaal later metSHOP NU

GRATIS verzending bij aankopen boven € 115 met een VIP account. Gratis inschrijven!

Ontvang 20% korting* door jezelf aan te melden op onze nieuwsbrief. Meld je aan! | *Details

Shop nu, betalen met Klarna

Skechers is een samenwerking aangegaan met Klarna om u meer opties te bieden tijdens het winkelen.

Hoe je kunt betalen via Klarna

Voeg een of meer artikelen toe aan jouw Skechers winkelwagen en ga naar de kassa.

Selecteer Klarna bij het afrekenen om de aankoop te betalen zoals jij dat wilt.

Beheer jouw bestellingen en betalingen in de Klarna app.

De beste manier om te winkelen.

Bekijk al jouw aankopen bij Skechers en andere retailers in de Klarna app, waar je openstaande saldo kunt betalen en nog veel meer. Je kunt ook inloggen op jouw Klarna account op https://app.klarna.com/login. Als je hulp nodig hebt, staat het Klarna Customer Service team voor je klaar.

Veilig en verzekend.

Klarna maakt gebruik van de nieuwste beveiligingsmaatregelen om jouw gegevens te beschermen en ongeautoriseerde aankopen te voorkomen.

Het is simpel en eenvoudig.

Wanneer je Klarna kiest bij het afrekenen, krijg je de optie om nu te shoppen en later te betalen voor je aankoop. Het is shoppen zoals het hoort te zijn. Moeiteloos, veilig en leuk.

4 renteloze betalingen.

Verdeel jouw Skechers aankoop in 4 betalingen*, zodat u de kosten over de tijd kunt spreiden. Voer de creditcard of betaalpas van jouw keuze in voor automatische betalingen om de twee weken. Geen rente of extra kosten als je op tijd betaalt.

Maandelijkse financiering.

Er is een extra optie voor eenvoudige, maandelijkse financiering direct bij het afrekenen. Een eenvoudige, 2-staps aanvraag geeft een direct besluit. Zodra je bent goedgekeurd, ontvangt je herinneringen en kun je jouw betalingen direct beheren in de Klarna app. Maandelijkse financieringsproducten worden aangeboden door WebBank, lid van FDIC.

KLARNA FAQs

Als je een deel of de gehele bestelling wilt retourneren, stuurt Klarna jou een nieuw overzicht. Volg gewoon de retourinstructies van de verkoper en zorg ervoor dat je het trackingnummer noteert. Log in op jouw Klarna-account, selecteer 'retour melden' en wij pauzeren jouw overzicht. Zodra de verkoper jouw retour heeft verwerkt, sturen wij je een aangepaste factuur.

Je hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen. Volg de instructies van de retailer voor geschillen en 'meld een probleem' in jouw Klarna account om jouw afschrift te pauzeren totdat het probleem is opgelost. Zodra de retailer jouw retour heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.

Je hoeft het overzicht pas te betalen als u jouw bestelling hebt ontvangen. Neem contact op met de retailer voor een update over de bezorging, log in op jouw Klarna account en 'meld een probleem' om jouw overzicht te pauzeren totdat je jouw bestelling hebt ontvangen.

Als jouw afschrift niet overeenkomt met de bestelgegevens, neem dan rechtstreeks contact op met de verkoper om uw afschrift te corrigeren. Log in op jouw Klarna account en "meld een probleem" om jouw afschrift te pauzeren totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.